REGULAMIN REKRUTACJI I UCZESTNICTWA

W PROJEKCIE “Zdrowa Misja 2024″
§ 1
Postanowienia ogólne
  1. Niniejszy regulamin zwany dalej “Regulaminem” określa zasady rekrutacji i uczestnictwa w projekcie „Zdrowa Misja 2024”, zgodnie z umową zawartą z Gminą Wrocław nr D/WZD/3621/3/2024 z dnia 29.02.2024 r., zwanym dalej „Projektem”.
  2. Udział w Projekcie jest dobrowolny i bezpłatny. Projekt finansowany jest ze środków Gminy Wrocław w ramach zadania publicznego pt.: PROGRAMY PROMOCJI ZDROWIA I PROFILAKTYKI ZACHOWAŃ RYZYKOWNYCH REALIZOWANE W PLACÓWKACH WROCŁAWSKIEJ SIECI PRZEDSZKOLI I SZKÓŁ PROMUJĄCYCH ZDROWIE.
  3. Projekt odbywa się na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Warunkiem udziału w Projekcie jest akceptacja postanowień niniejszego Regulaminu.
§ 2
Podstawowe informacje o Projekcie
    1. Termin realizacji Projektu: 01.03.2024 r. – 31.12.2024 r.
    2. Projekt zakłada promowanie zdrowego stylu życia oraz prowadzenie działań związanych z przeciwdziałaniem zagrożeniom zdrowotnym spowodowanym nieodpowiednim stylem życia wśród placówek edukacyjnych należących do Programu Wrocławskiej Sieci Przedszkoli i Szkół Promujących Zdrowie. 
    3. Głównym założeniem Projektu jest opracowanie materiałów edukacyjnych z zakresu zdrowego odżywiania, przeprowadzenie warsztatów edukacyjnych i edukacyjno-kulinarnych oraz wydarzeń sportowych dla placówek edukacyjnych należących do Programu Wrocławskiej Sieci Przedszkoli i Szkół Promujących Zdrowie. 
    4. W Projekcie mogą wziąć udział wyłącznie placówki edukacyjne należące do Programu Wrocławskiej Sieci Przedszkoli i Szkół Promujących Zdrowie, w tym ich uczniowie, rodzice/opiekunowie prawni dzieci, intendenci i nauczyciele. 
    5. Realizatorem Projektu jest Fundacja Polskiedzieci.org z siedzibą w Wysokiej przy ul. Fiołkowej 3, 52-200 Wysoka, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej oraz rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia – Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy KRS pod numerem: 0000622177, NIP: 8961552064, REGON: 364668569, zwana dalej “Realizatorem” lub “Fundacją”.
    6. Koordynatorem Projektu jest Izabela Dobrowolska, tel. 577744490, adres e-mail: projekty@polskiedzieci.org.
    7. W ramach Projektu zostaną zrealizowane następujące działania:

a) CYKL WARSZTATÓW KULINARNYCH W PRZEDSZKOLACH I SZKOŁACH PODSTAWOWYCH

Warsztaty w przedszkolach mają formę zabawową dostosowaną do wieku uW ramach Projektu zostaną zrealizowane następujące działania:czestników. Na każdy warsztat składać się będzie około 10 minutowy wstęp, gdzie prowadzący przedstawi dzieciom zasady zdrowego odżywiania oraz przeprowadzi zabawę ruchową z pytaniami dla dzieci. Następnie dzieci wspólnie z prowadzącym przygotują smaczną, zdrową przekąskę.

Warsztaty dla szkół mają zainteresować uczniów umiejętnościami kulinarnymi wykorzystywanymi w życiu codziennym, spędzania wolnego czasu w ciekawy i pożyteczny sposób, przygotowywania zdrowej przekąski (alternatywy dla wysokoprzetworzonych produktów). 

Zostanie zorganizowanych 145 godz. dydaktycznych warsztatów. W każdym warsztacie może wziąć udział max 25 uczestników 

b) CYKL OPOWIEŚCI EDUKACYJNYCH – ZDROWIK I BULBA

Zostaną opracowane i wydane dwa opowiadania będące kontynuacją przygód Zdrowika i Bulby. Ilość książek (2X1000 szt.) zostanie rozdzielona pomiędzy przedszkola, które biorą aktywny udział w działaniach Zdrowej Misji.

Do książeczek zostanie opracowany scenariusz prowadzenia pogadanki z dziećmi na tematy związane ze zdrowym trybem życia, zawartymi w opowiadaniach. Udział w pogadankach ma na celu budowanie w dzieciach umiejętności formułowania odpowiedzi, odważnych postaw funkcjonowania w grupie, a także do rozbudzenia wyobraźni i kreatywnego myślenia.

c) KONKURSY

Zorganizowane zostaną 3 konkursy – 2 dla przedszkoli oraz 1 dla szkół podstawowych. Konkursy będą związane z tematyką zdrowego odżywiania i budowania dobrych nawyków zdrowego stylu życia. Do każdego konkursu będzie obowiązywał osobny regulamin uczestnictwa opublikowany na stronie www Projektu.

d) CYKL POGADANEK Z PSYCHOLOGIEM

Działanie skierowane do uczniów szkół podstawowych oraz do uczniów szkół ponadpodstawowych. Podczas spotkań będą omawiane problemy zaburzeń odżywiania o podłożu psychicznym (m.in. anoreksja psychiczna, bulimia psychiczna, objadanie się). W ramach tego działania zostanie także poruszony temat uzależnień. Omawiane będą przykładowe uzależniania: fonoholizm, siecioholizm, jedzenioholizm – Fast food, narkomania (między innymi energetyki, dopalacze), alkoholizm.

W ramach działania przeprowadzimy 60 godzin lekcyjnych (45 minut) spotkań ze specjalistami. W każdym spotkaniu może wziąć udział max 25 uczestników.

e) WARSZTATY PIERWSZEJ POMOCY

Działanie skierowane do uczniów szkół podstawowych oraz dla uczniów szkół ponadpodstawowych. Warsztaty mają na celu uświadomienie młodym ludziom wpływu niezdrowego trybu życia, braku ruchu, uzależnień od papierosów, narkotyków, alkoholu czy napojów energetyzujących na ich zdrowie w dorosłym życiu. Młodzi ludzie podczas warsztatów nauczą się jak przeciwdziałać takim sytuacjom oraz zwiększą swoją wiedzę w zakresie udzielenia pierwszej pomocy. Kurs prowadzony będzie przez doświadczonych instruktorów. Zostanie przeprowadzonych 10 warsztatów. W każdym warsztacie może wziąć udział max 25 uczestników, przy czym zgłoszenie na jeden termin oznacza pakiet 2 warsztatów jednego dnia.

f) MATERIAŁY EDUKACYJNE

Opracowane zostaną materiały edukacyjne obejmujące tematykę dotyczącą zdrowego stylu życia, dedykowane dzieciom i młodzieży uczestniczącym w zaplanowanych aktywnościach oraz placówkom zakwalifikowanym do Projektu. 

g) KOMPENDIUM WIEDZY

W ramach działania planowane jest również stworzenie “Kompendium wiedzy” na stronie projektu www.zdrowamisja.pl. Jest to odpowiedź na duże zapotrzebowanie deklarowane przez rodziców, opiekunów i kadrę pedagogiczną w zakresie informacji związanymi z problematyką żywienia u dzieci. W kompendium publikowane będą wpisy poruszające zagadnienia takie jak np. alergie, otyłość, piramida i talerz zdrowia, eko jedzenie, niejadki, neofobie, cukrzyca, aspekty psychologiczne, i promocja aktywnego spędzania czasu wolnego.

h) WEBINARY DLA PLACÓWEK PRZEDSZKOLNYCH

Webinary będą prowadzone w formie wykładu przez specjalistów m.in. dietetyka, psychodietetyka, psychologa. Webinary skierowane mają być przede wszystkim do rodziców/opiekunów prawnych dzieci w wieku przedszkolnym, ale również dla wychowawców, opiekunów, intendentów. Podczas webinarów będą poruszane tematy, które zostały wskazane w poprzedniej edycji projektu podczas szkoleń jako istotne dla rodziców/opiekunów prawnych dzieci np. jak radzić sobie z wybiórczością żywieniową, jak ograniczać cukier w diecie dziecka etc. Webinary mają odpowiadać na konkretne wyzwania, z którymi na co dzień borykają się dorośli mający pod opieką dzieci w wieku przedszkolnym. W ramach działania planowane jest 6 webinarów.

i) GRA MIEJSKA

Zorganizowane zostaną 2 wydarzenia dedykowane dla uczniów szkół ponadpodstawowych – gra miejska “ZDROWA MISJA”. Gra będzie się odbywała na terenie miasta Wrocław i będzie połączeniem elementów edukacyjnych, dotyczących zdrowego żywienia oraz aktywności fizycznej. Celem gry będzie przejście całej trasy przygotowanej w terenie specjalnie na potrzeby „Zdrowej Misji”. Gra będzie wymagała od uczestników interakcji, np. współpracy przy wykonaniu konkretnego zadania albo wymiany dotychczas zdobytych informacji lub przedmiotów na dalsze wskazówki. W każdej grze miejskiej może wziąć udział max 40 uczestników. Dla gry miejskiej będzie obowiązywał osobny regulamin uczestnictwa opublikowany na stronie www Projektu.

j) MIĘDZYSZKOLNE WYDARZENIE SPORTOWE

Zorganizowane zostanie 1 wydarzenie dedykowane dla dzieci uczęszczających do szkół podstawowych oraz szkół ponadpodstawowych. Celem wydarzenia jest zachęcenie uczniów do aktywności fizycznej, spędzania wolnego czasu w ciekawy i pożyteczny sposób, trening wewnętrznej motywacji do podejmowania działań oraz budowanie zaufania do własnych umiejętności, integracji społecznej, a także kształcenie nowych kompetencji. W wydarzeniu może wziąć udział max 150 uczestników. Dla wydarzenia sportowego będzie obowiązywał osobny regulamin uczestnictwa opublikowany na stronie www Projektu.

§ 3
Zasady rekrutacji do Projektu i uczestnictwa w Projekcie
  1. Rekrutację do Projektu przeprowadza Realizator Projektu.
  2. Zasady rekrutacji zostaną podane do wiadomości na stronie internetowej Projektu www.zdrowamisja.pl.
  3. Przygotowany zostanie formularz zgłoszeniowy dla przedszkoli, szkół podstawowych i ponadpodstawowych – 1 etap rekrutacji.
  4. Placówka edukacyjna wyznaczy koordynatora projektu, który będzie działał w imieniu placówki na rzecz prawidłowego przebiegu realizacji działań na terenie reprezentowanej placówki oraz poza nią (w przypadku działań realizowanych poza placówkami: wydarzenia sportowego oraz gry miejskiej).
  5. Placówka edukacyjna (osoba pełniąca funkcję dyrektora placówki lub koordynatora projektu), intendenci i nauczyciele, dokonują zgłoszenia placówki do Projektu w formie elektronicznej poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny pod adresem: ZDROWA MISJA 2024 – FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY
  6. O zakwalifikowaniu placówki edukacyjnej do Projektu decyduje kolejność zgłoszeń, jednak pierwszeństwo mają placówki, które nie brały udziału w poprzedniej edycji Projektu. Realizator może przyjąć dodatkowe kryteria kwalifikacji określone niniejszym Regulaminem. 
  7. Placówki edukacyjne zakwalifikowane do Projektu otrzymają formularz zgłoszeniowy do zapisu na konkretne działania – 2 etap rekrutacji. Informacje o planowanych zapisach będą wysyłane z minimum 7-dniowym wyprzedzeniem. Placówka w formularzu zgłoszeniowym wybiera jeden termin w ramach wybranego działania. Potwierdzenie uczestnictwa przesyłane jest w osobnej wiadomości. 
  8. Zapisy na webinary dla rodziców/opiekunów prawnych, będą możliwe poprzez dedykowany link udostępniony przez Realizatora Projektu. Placówka będzie zobowiązana do przekazania linku wraz z informacją o zapisach rodzicom/opiekunom prawnym dzieci uczęszczających do placówki.
  9. Jedno przedszkole może zgłosić się tylko na jeden termin z następujących działań: udział w warsztatach, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. a Regulaminu, przy czym jeden termin oznacza pakiet 3 warsztatów jednego dnia (dla 3 grup). Wyjątkiem jest brak zgłoszenia się wystarczającej liczby przedszkoli do Projektu, o czym Realizator poinformuje zainteresowanych. Każda placówka zakwalifikowana do projektu otrzyma materiały edukacyjne, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. f Regulaminu oraz opowieści edukacyjne – Zdrowik i Bulba, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. b Regulaminu. 
  10. Jedna szkoła podstawowa może zgłosić się tylko na jeden termin z następujących działań: udział w warsztatach, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. a i e Regulaminu, Pogadanki z Psychologiem, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. i Regulaminu, wydarzenie sportowe, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. j Regulaminu, przy czym jeden termin warsztatów oznacza pakiet 4 warsztatów jednego dnia (dla 4 klas), a jeden termin spotkań z psychologiem oznacza pakiet 3 spotkań jednego dnia. Wyjątkiem jest brak zgłoszenia się wystarczającej liczby szkół do Projektu, o czym realizator poinformuje zainteresowanych. Każda placówka zakwalifikowana do projektu otrzyma materiały edukacyjne, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. f Regulaminu.
  11. Jedna szkoła ponadpodstawowa może zgłosić się tylko na jeden termin z następujących działań: udział w warsztatach, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. e Regulaminu, Pogadanki z Psychologiem, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. d Regulaminu, wydarzenie sportowe, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. j Regulaminu. Gra miejska, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. i Regulaminu, przy czym. jeden termin warsztatów oznacza pakiet 4 warsztatów jednego dnia (dla 4 klas), a jeden termin pogadanek z psychologiem oznacza pakiet 3 spotkań jednego dnia. Wyjątkiem jest brak zgłoszenia się wystarczającej liczby szkół do Projektu, o czym Realizator poinformuje zainteresowanych. Każda placówka zakwalifikowana do projektu otrzyma materiały edukacyjne, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. f Regulaminu
  12. Warunkiem przystąpienia do Projektu w przypadku udziału w warsztatach, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. a oraz e Regulaminu, Pogadanki z Psychologiem, o których mowa w § 2 ust. 7 lit. d Regulaminu, konkursach o których mowa w § 2 ust. 7 lit. c Regulaminu, jest przekazanie Realizatorowi przez placówkę edukacyjną zgłoszenia w tym zakresie. Warunkiem przystąpienia do Projektu w przypadku udziału w międzyszkolnym wydarzeniu sportowym, o którym mowa w § 2 ust. 7 lit. j Regulaminu, oraz w grze miejskiej, o której mowa w § 2 ust. 7 lit. i Regulaminu, jest przekazanie Realizatorowi przez placówkę edukacyjną zgłoszenia w tym zakresie oraz wyrażenie przez rodzica/opiekuna prawnego dziecka elektronicznej zgody na udział dziecka w aktywności, zgodnie z odrębnymi Regulaminami tych aktywności.
  13. Rekrutacja do Projektu prowadzona jest w sposób ciągły lub w terminach wyznaczonych przez Realizatora Projektu, o których Realizator poinformuje na stronie internetowej Projektu.
  14. Realizator poinformuje każdą placówkę edukacyjną, która dokonała zgłoszenia do Projektu o zakwalifikowaniu się/nie zakwalifikowaniu się do Projektu. 
  15. Placówka zakwalifikowana do Projektu jest zobowiązana do wywieszenia plakatu informacyjnego o Zdrowej Misji 2024, dostarczonego przez Fundację, tak aby był widoczny dla rodziców/opiekunów prawnych dzieci uczęszczających do placówki oraz wypełnienia ankiety, w ramach której oceni aktywność, w której brała udział.
  16. W pierwszej kolejności brane są pod uwagę zgłoszenia placówek, które nie brały udziału w poprzednich edycjach Projektu, a także placówek, które brały udział w poprzednich edycjach Projektu i przestrzegały zasad ich regulaminu.
§ 4

Ochrona danych osobowych Koordynatorów i Uczestników Projektu 

    1. Administratorem danych osobowych jest Fundacja Polskiedzieci.org z siedzibą w Wysokiej (52-200) przy ulicy Fiołkowej 3, zwana dalej „Administratorem lub Fundacją”. 
    2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych. Jest to osoba, z którą można się kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z przysługujących praw związanych z przetwarzaniem danych. Uczestnik Projektu może skontaktować się Administratorem pod adresem mailowym: rodo@fundacja.org
    3. Dane Uczestników Projektu oraz Koordynatorów wskazanych w formularzu rejestracyjnym, dostępnym na stronie: https://zdrowamisja.bookero.pl/ są przetwarzane zgodnie z postanowieniami RODO i polskimi przepisami w zakresie ochrony danych osobowych:
      1. dane są przetwarzane w celu przygotowania i realizacji Projektu (m.in.: przeprowadzenia procesu rekrutacji do poszczególnych działań, kontaktu z uczestnikami, przeprowadzenia poszczególnych warsztatów, szkoleń etc. ) – do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Fundację lub stronę trzecią (art. 6 ust. 1 lit f RODO). Przetwarzamy dane Uczestników, w celu ochrony prawnie uzasadnionych interesów własnych lub stron trzecich. Przykłady tego obejmują: przetwarzanie danych do wewnętrznych celów administracyjnych bądź w celu dochodzenia roszczeń oraz obrony przed roszczeniami, 
      2. dane są przetwarzane w celu przygotowania i realizacji Projektu “Zdrowa Misja” – w celu realizacji zobowiązań wynikających z czynności określonych w § 2 ust. 7 Regulaminu Zdrowa Misja (art. 6 ust. 1 lit b RODO), 
      3. na podstawie zgody udzielonej przez rodzica lub opiekuna prawnego Uczestnika Projektu będącego dzieckiem dotyczącej przetwarzania danych osobowych w związku z udziałem w Projekcie (art. 6 ust. 1 lit b RODO),
      4. ponadto jako Fundacja podlegamy szeregowi zobowiązań prawnych, w razie konieczności będziemy przetwarzać dane Uczestników w celu realizacji wymogów nakładanych przez regulacje prawne – obowiązki prawne (art. 6 ust. 1 lit c RODO).
    4. Dane mogą być udostępnianie innym odbiorcom w celu wykonania ciążącego na Fundacji obowiązku prawnego, zgody, realizacji umowy, czy dla celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów administratora lub strony trzeciej. Odbiorcami danych mogą być w szczególności: upoważnieni pracownicy Fundacji, podmioty z Grupy Trans.eu S.A. oraz inne podmioty ustawowo upoważnione do odbioru danych Uczestników, np. Urząd Miasta Wrocławia – jako podmiot finansujący wydarzenie na podstawie odpowiednich przepisów prawa. Dane mogą być również przekazane innym podmiotom realizującym działania w imieniu i na rzecz Fundacji na mocy odrębnych umów. Dostęp do danych jest przekazywany do tych odbiorców, którzy potrzebują przedmiotowych danych celem realizacji zobowiązań umownych bądź/i prawnych.
    5. Dane Uczestników Projektu będą przetwarzane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych w ust. 3 tj.:
    1. w zakresie realizacji Projektu “Zdrowa Misja” – do czasu zakończenia jego realizacji, a po tym czasie przez okres wymagany przez przepisy prawa lub dla realizacji ewentualnych roszczeń,
    2. w zakresie wypełniania zobowiązań prawnych ciążących na Fundacji w związku z prowadzeniem działalności i realizacji Projektu – do czasu wypełnienia tych obowiązków przez Fundację,
    3. do czasu wypełnienia prawnie uzasadnionych interesów Fundacji stanowiących podstawę tego przetwarzania lub do czasu wniesienia sprzeciwu wobec takiego przetwarzania, o ile nie występują prawnie uzasadnione podstawy dalszego przetwarzania danych. 
    1. Uczestnicy Projektu mają prawo:
    1. do żądania dostępu do swoich danych, a także żądania ich sprostowania, ograniczenia ich przetwarzania lub ich usunięcia.
    2. w zakresie, w jakim podstawą do przetwarzania danych jest zgoda, Uczestnicy Projektu mają prawo – w dowolnym momencie – do wycofania wcześniej udzielonej zgody na przetwarzanie danych. Z tym zastrzeżeniem, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. 
    3. żądania przeniesienia dostarczonych Fundacji danych przetwarzanych w celu zawarcia i wykonywania umowy lub przetwarzanych na podstawie zgody. Uprawnienie nie dotyczy danych, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
    4. wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym w Rzeczypospolitej Polskiej jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli Uczestnicy uznają, że przetwarzanie ich danych narusza przepisy RODO.
    5. ponadto Uczestnicy mają prawo wnieść w dowolnym momencie sprzeciw wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją, gdy Fundacja przetwarza dane do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów, w tym profilowania. 
    1. Podanie danych osobowych nie jest obowiązkowe, aczkolwiek niezbędne do realizacji uczestnictwa w działaniach realizowanych w ramach Projektu. Niepodanie danych będzie skutkowało odmową możliwości wzięcia udziału w poszczególnych działaniach organizowanych w ramach Projektu Zdrowa Misja.
§ 5
Zasady przetwarzania danych osobowych
  1. Do przetwarzania ww. danych osobowych zastosowanie znajdą przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej jako: RODO) oraz przepisy polskich ustaw uzupełniających regulację RODO. 
  2. Dane osobowe osób zainteresowanych udziałem w Projekcie (rodziców, opiekunów prawnych, dzieci) są zbierane przez Fundację poprzez elektroniczny formularz zgody, zgodnie z wzorami zgód wskazanymi w Załącznikach do niniejszego Regulaminu. 
  3. Zakres wymaganych zgód na przetwarzanie danych, w tym danych osobowych Uczestników zainteresowanych udziałem w Projekcie, został zdefiniowany w elektronicznym formularzu zgłoszeniowym, dedykowanym dla poszczególnych czynności określonych w § 2 ust. 7 niniejszego Regulaminu.
  4. W celu realizacji Projektu, w poszczególnych działaniach wskazanych w § 2 ust. 7 niniejszego Regulaminu, placówka edukacyjna zapewnia Fundacji odpowiednie wsparcie techniczne w celu uzyskania dostępu do danych osobowych uczestników Projektu.
  5. Placówka edukacyjna w celu realizacji Projektu oraz ust. 4 powyżej, zobowiązuje się do przekazywania w imieniu Fundacji, elektronicznego formularza zgód dla osób zainteresowanych udziałem w Projekcie (rodziców, opiekunów prawnych, dzieci) – zgoda Uczestnika Projektu na uczestnictwo w poszczególnych działaniach, przetwarzanie danych osobowych czy wizerunek – art. 6 ust. 1 lit. a) RODO. 
  6. Fundacja spełnia obowiązek informacyjny względem osób zainteresowanych udziałem w Projekcie, w sekcji formularza elektronicznego zgód, poprzez zamieszczenie treści Klauzuli informacyjnej bądź odesłanie do postanowień § 4 niniejszego Regulaminu.
  7. W zakresie danych osobowych reprezentantów, osób upoważnionych do określonych czynności, albo osób kontaktowych w związku z wykonywaniem Projektu, Fundacja i placówka edukacyjna przetwarzają, jako administratorzy, wzajemnie dane osobowe ww. osób. Podstawą przetwarzania danych, będzie uzasadniony interes każdego z administratorów, jakim jest realizacja Projektu. Do przetwarzania danych zastosowanie znajdują przepisy RODO oraz przepisy polskich ustaw uzupełniających regulację RODO. 
§ 6
Zasady rezygnacji z uczestnictwa w Projekcie
  1. Rezygnacja z udziału w Projekcie możliwa jest tylko w uzasadnionych przypadkach.
  2. Uzasadnione przypadki, o których mowa w ust. 1 mogą wynikać z przyczyn natury zdrowotnej lub działania siły wyższej i z zasady nie mogą być znane przez zgłaszającego w momencie rekrutacji do Projektu.
  3. Rezygnacja z udziału w Projekcie wymaga zawiadomienia przez placówkę edukacyjną/rodzica/opiekuna prawnego dziecka/intendenta/nauczyciela, koordynatora Projektu wraz z uzasadnieniem.
§ 7
Reklamacje
  1. Reklamacje można zgłaszać pisemnie na adres: ul. Fiołkowa 3, 52-200 Wysoka lub elektronicznie na adres e-mail: projekty@polskiedzieci.org nie później niż w terminie 30 dni od dnia ogłoszenia wyników rekrutacji.
  2. Reklamacja powinna zawierać dane zgłaszającego: imię, nazwisko, nazwę placówki edukacyjnej, adres do korespondencji, adres e-mail, jak również dokładny opis i powód reklamacji. W przypadku braku potrzebnych informacji, Fundacja zastrzega sobie prawo wezwania zgłaszającego do uzupełnienia braków w terminie 7 dni kalendarzowych od daty takiego wezwania. Nieuzupełnienie przez zgłaszającego braków uprawnia Fundację do pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  3. Złożone reklamacje rozpatrywane będą w terminie 14 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji. Zgłaszający zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji w formie elektronicznej, niezwłocznie po rozpatrzeniu reklamacji.
  4. Powyższe postanowienia nie wykluczają dochodzenia ewentualnych roszczeń przez zgłaszającego na podstawie powszechnie obowiązujących przepisów prawa.
§ 7
Postanowienia końcowe
  1. Regulamin wchodzi w życie z dniem 02.04.2024 r. i będzie pozostawał dostępny na stronie www Projektu przez cały okres trwania Projektu.
  2. Realizator zastrzega sobie prawo zmiany Regulaminu w sytuacji zmian wytycznych, warunków realizacji Projektu, dokumentów programowych, które będą miały wpływ na treść Regulaminu, o czym powiadomi na stronie www Projektu.
  3. Wszelkie zmiany niniejszego Regulaminu wymagają formy pisemnej.
  4. Organizator zastrzega sobie prawo weryfikacji, czy zgłaszający spełniają warunki określone w Regulaminie.
  5. Wszelkie spory, jakie mogą powstać w związku z wykonaniem zobowiązań wynikających z Projektu, będą rozstrzygane przez właściwy dla siedziby Fundacji sąd powszechny.
  6. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się odpowiednie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2022 r., poz. 1360 z późn. zm.).
  7. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część.
 
Załączniki:
  1. Zgoda rodzica/opiekuna prawnego na udział dziecka w aktywnościach realizowanych w ramach Zdrowej Misji, 
  2. Zgoda rodzica/opiekuna prawnego na przetwarzanie danych osobowych,
  3. Zgoda rodzica/opiekuna prawnego na przetwarzanie danych osobowych dot. stanu zdrowia dziecka,
  4. Zgoda rodzica/opiekuna prawnego na przetwarzanie danych osobowych w zakresie wizerunku dziecka.
  5. Potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach edukacyjno-kulinarnych.
  6. Potwierdzenie uczestnictwa w warsztatach pierwszej pomocy.
Skip to content